DIENST NA VERKOOP

AANKOOP IN DE WINKEL

Voor elke aankoop in de winkel vragen we u vriendelijk om contact op te nemen met de winkel waar de aankoop gedaan is: Vind uw winkel

AANKOOP OP DE WEBSITE

1. Bestand aanmaken

Voor elke aankoop op onze website vragen wij u vriendelijk om een bestand samen te stellen zodat uw verzoek zo snel mogelijk in behandeling wordt genomen.

Zonder alle elementen die wij u vragen ons te verstrekken is het voor ons onmogelijk om uw servicedienstbestand naar de matrasfabrikant te sturen.

Na ontvangst van uw volledige dossier, zullen wij u binnen acht dagen (werkdagen) informeren (per e-mail of telefoon) over de staat van uw bestand.

Informatie die u ons moet verstrekken

  • Naam - Voornaam
  • Website van aankoop
  • Aard van uw verzoek
  • Foto van de factuur van uw product :

    Origineel factuur voorkant - gescand of foto

    Origineel van de factuur achterkant - gescand of foto (CGV)

  • Label of etiket met het partijnummer van uw product.

    Dit label bevat productiegegevens voor uw product, zoals het batch- of productienummer. Hierdoor kan de fabrikant het probleem dat zich op het product voordeed beter analyseren.

Wat betreft een Matras

Andere informatie is hiervoor nodig, evenals foto's van het product om beter op uw verzoek te kunnen reageren en het probleem te begrijpen.

  • Foto van de gehele matras zonder matrasbeschermer

    Bovenkant van de matras

    Onderkant van de matras

  • De hele bedbodem zonder matras
  • In het geval van een verzakt matras

    Waarneming van verzakking met een stok op de holte om deze duidelijk zichtbaar te maken.

    Opmerking:
    De fase van aanpassing van uw matras aan de vorm van uw lichaam kan een lichte verdichting van minder dan 20% van de vulmaterialen veroorzaken. Dit is een normaal verschijnsel dat niet onder een fabricagefout valt..

Over een relax bedbodem

De vorige informatie is nodig met de volgende 2 extra foto's:

Foto van de bedbodem in zijn geheel zonder matras overtrek of beschermer

Defect of abnormaal onderdeel

2. Het bestand toesturen

Zodra u alle elementen van uw bestand heeft verzameld, gelieve deze dan naar het volgende adres op te sturen: contact@lrdm.eu alleen voor een verzoek met betrekking tot een aankoop op onze website.

Zodra wij uw volledige dossier hebben ontvangen, zullen wij u binnen acht dagen (werkdagen) per e-mail of telefonisch informeren over het antwoord op uw dossier.