JavaScript lijkt uitgeschakeld te zijn in uw browser. U moet JavaScript in uw browser hebben ingeschakeld om de functionaliteit van de website te gebruiken.
Hulp nodig?
Tel. :
Kies uw winkel om de voorraad te bekijken, koop en verwijder uw product gratis.
Doorgaan op de site
FR
Volg hiervoor de volgende stappen:
1. Stel uw bestand met de onderstaande documenten ::
- Naam + voornaam
- Volledige adres
- Telefoongegevens (bij voorkeur gsm-nummer)
- E-mailadress
- Data van de aankoop
- Winkel van de aankoop
- Naam + maat van het defecte product
- Uitleg van het probleem van het product
- Origineel van de gescande factuur
OPGELET :
De onvolledige dossiers en de bevlekte en beschadigde producten worden automatisch geweigerd.
Voor een matras, de volgende foto’s :
Boven-en onderkant van de matras
Foto van de lattenbodem zonder de matras
Foto van het etiket van het product (of van de banier)
Vaststelling van de inzakking met een stok op het ingezakte gedeelte, zodat dit duidelijk zichtbaar is (ALLEEN voor problemen van inzakking). Het begin en het einde moeten zichtbaar zijn
Voor een lattenbodem of een relax, de volgende foto’s :
Foto van de lattenbodem zonder matras
Defect gedeelte of gedeelte met een anomalie
2. Stuur uw bestand door :
- Als u uw aankoop in de winkel hebt gedaan, stuur je dit per e-mail naar magasin@lrdm.eu
Bv: Voor de winkel van Englos : englos@lrdm.eu
- Als u uw aankoop op onze website hebt gedaan, stuur dit dan per e-mail naar sav@lrdm.eu