200 nachten om je matras te proberen

Bij De Matrassenkoning beschik je over 200 nachten om je nieuwe matras te proberen.
Als je ze goed vindt, hou je ze :)

 

En als hij niet geschikt is voor jou?

Als je niet tevreden bent met je matras, bieden wij je de mogelijkheid om je matras te vervangen.

Wij vragen je jouw lichaam de tijd te geven om aan je nieuwe matras te wennen, en ze minstens 30 nachten te testen. Na 30 nachten staan we tot je beschikking om je matras te ruilen als ze niet bij jou past.

Wat zijn de verschillende stappen?
1 Neem contact op met onze klantendienst

per telefoon op 056 93 01 17

of per mail aan internet@lrdm.eu

Onze adviseurs helpen je bij de organisatie van de terugsturing van je product.

  • Bij aankoop in de winkel? De terugsturing naar de winkel door de klant zelf.
  • Bij aankoop op de website/ thuis afgeleverd? Wij zullen ervoor zorgen dat je matras door onze vervoerder wordt teruggenomen voor een retourbedrag van € 50 (bedrag dat tijdens de ruil wordt afgetrokken van de waarde van uw matras).

Merk op dat we je voorafgaand aan de passage van onze vervoerder vragen om 3 foto's te sturen (voor-, achter- en verpakte producten) om te controleren of je product in goede staat is.

Begin je terugzending

2 Kies uw nieuwe matras

Onze adviseurs in de winkel of online zullen je helpen bij de keuze van je nieuwe matras.
Als de nieuwe matras duurder dan de eerste matras die je hebt gekocht is, moet je het verschil van de prijs tussen de twee producten betalen. Als de matras goedkoper is, ontvang je een tegoedbon die 6 maanden geldig is.

 
Niet alle producten vallen onder de aanbieding voor 200 nachten.
Veelgestelde vragen:
Nog vragen ?
Vind je het antwoord dat je zoekt niet?
Vragen en antwoorden
Wanneer begint de termijn van de 200 nachten?
  • Als je je matras in de winkel hebt gekocht of afgehaald: de eerste dag is de dag dat je matras in de winkel wordt afgehaald.
  • Als je matras thuis is afgeleverd: de eerste dag is de dag van levering.
Welke producten worden betrokken bij het aanbod van 200 nachten?
Wij bieden deze mogelijkheid voor alle matrassen:
  • nieuw (exclusief matrassen uit de showroom)
  • een minimumprijs van €299 inclusief BTW (nettoprijs)
  • in standaardafmeting (90x190, 90x200,140x190, 140x200, 160x200, 180x200). Producten buiten de standaardafmetingen zijn uitgesloten.
Hoe moet de matras worden teruggegeven?
Matrassen moeten in een nieuwe staat, niet bevlekt of beschadigd, in hun oorspronkelijke verpakking worden teruggegeven. We raden je aan de originele verpakking gedurende de proefperiode van 200 dagen te behouden.
De Matrassenkoning behoudt zich het recht voor de ruil te weigeren, als het product niet in de originele verpakking zit of beschadigd is.
Merk op dat de tweede matras (die de eerste vervangt) niet van de aanbieding « 200 nachten » kan genieten.
Herroepingsrecht

14 dagen om van gedachten te veranderen, wat er ook gebeurt

Voor elke bestelling op internet heb je een periode van veertien (14) dagen vanaf de ontvangst of afhaling van je producten om je herroepingsrecht in te roepen en je artikelen terug te sturen voor terugbetaling.
Je hoeft geen reden aan te geven of boete te betalen (behalve de kosten van terugname).

Wat is de procedure voor de organisatie van uw terugzending?
1 Neem contact op met onze klantendienst

per telefoon op 056 93 01 17

of per mail : internet@lrdm.eu

of nog op de volgende pagina met vermelding van je bestelnummer en een bericht waarin je aanvraag wordt vermeld.

Ons contacteren

Onze adviseurs helpen je bij de organisatie van de retourzending van je product.

  • Bij afhaling in de winkel: de terugzending gebeurt naar de winkel van aankoop door de klant.
  • Bij aankoop op de website/ thuis afgeleverd: wij zullen ervoor zorgen dat je matras door onze vervoerder wordt opgehaald voor een retourbedrag van € 50 (bedrag dat tijdens de ruil wordt afgetrokken van de waarde van je matras) teruggenomen.
2 Bereid je product voor

Je product moet in perfecte staat worden teruggegeven, indien mogelijk in de originele verpakking of in een andere beschermende verpakking, en vergezeld van de factuur..
Teruggezonden producten die onvolledig, beschadigd, vervuild, beschadigd of niet in de oorspronkelijke verpakking zitten, worden niet terugbetaald. Voor matrassen vragen we het gebruik van een matrasbeschermer om de hygiëne van het product te behouden.

Opmerking : Als je gepersonaliseerde producten koopt, profiteert je van dit recht niet. Aldus volgens artikel VI.53.3 van het wetboek van economisch recht is herroeping dus uitgesloten voor contracten voor de levering van goederen die duidelijk zijn gepersonaliseerd of volgens de specificaties van de consument zijn gemaakt. In het bijzonder omvat het herroepingsrecht geen op maat gemaakte artikelen (ronde hoeken, specifieke maten, enz.) en niet-standaard artikelen (80x190 cm, 120x190 cm, 150x190 cm, 160x190 cm, 200x200 cm…).

3 Krijg je terugbetaling

Elke retourzending zal uiterlijk binnen 15 dagen na ontvangst van het product worden terugbetaald. Indien van toepassing wordt het retourbedrag (€50), dat verband houdt met de ophaling van het product door onze vervoerder, in mindering gebracht op uw tegoed.