Als je een klacht wilt indienen, vragen wij je kennis te nemen van de onderstaande procedure, zodat wij je een volledig dossier kunnen bezorgen en je zo snel mogelijk kunnen antwoorden.
Garanties en dienst na verkoop
1. Stel uw dossier samen met alle onderstaande documenten:
Gelieve de volgende documenten te verzamelen, zodat onze Dienst na verkoop een eerste onderzoek kan uitvoeren om na te gaan of het onder de wettelijke of contractuele garantie valt, en deze vervolgens per e-mail naar uw winkel of onze Dienst na verkoop (voor online aankopen) te sturen.
- - Naam + Voornaam
- - Volledig adres
- - Telefoongegevens (bij voorkeur gsm-nummer)
- - E-mailadres
- - Datum van de aankoop
- - Winkel van de aankoop
- - Naam + maat van het defecte product
- - Uitleg van het probleem van het product
- - Scan van de originele factuur
Boven-en onderkant van de matras
Foto van de lattenbodem zonder de matras
Foto van het etiket van de product (of van de banier)
Vaststelling van de inzakking met een stok op het ingezakte gedeelte, zodat dit duidelijk zichtbaar is (ALLEEN voor problemen van inzakking). Het begin en het einde moeten zichtbaar zijn.
Foto van de lattenbodem zonder matras
Defect gedeelte of gedeelte met een anomalie
2. Stuur uw dossier
Om het emailadres te vinden, ga op de fiche van de winkel.
Als u uw aankoop via onze website heeft gedaan, stuur dan een e-mail naar sav@lrdm.eu
Als de garantie-aanvraag gegrond wordt bevonden, geven wij een tegoedbon van de restwaarde van het product. Elke vervanging of reparatie verlengt de garantieperiode of de dienst ā200 proefnachtenā niet.
De desbetreffende tegoedbon kan worden gebruikt ter vervanging van het artikel waarvoor de garantie is aangevraagd.
Er zij op gewezen dat er een beginsel bestaat dat bekend staat als "veroudering", hetgeen neerkomt op een aftrek van de gebruikswaarde van het product gedurende de periode tussen de aankoop en de datum van het beroep op de garantie. Zo wordt de restwaarde van het product waarvoor een tegoedbon wordt opgesteld, berekend volgens onderstaande tabel:
Garantie 0 tot 2 jaar | Garantie van 2 tot < 3 jaar | Garantie van 3 tot < 4 jaar | Garantie van 4 tot < 5 jaar |
100% van de waarde | 80% van de waarde | 60% van de waarde | 40 % van de waarde |
NB : Als u samen met uw product een āgemoedsrustpakketā hebt gekocht, nodigen wij u uit om de specifieke bepalingen van deze service te raadplegen, die te vinden zijn in onze winkelvoorwaarden. Met het gemoedsrustpakket profiteert u van gunstigere voorwaarden (langere garantieperiode, geen degressiviteit, enz.).