Diensten

 

 

 

Informatie en diensten

  1. De laagste prijs
  2. Express levering levering en terugname
  3. Beveiligde betaling
  4. Privacy policy
  5. Omruiling

 


 

1. De laagste prijs

 

De beste producten aan de beste prijs!Als jullie elders hetzelfde product goedkoper vinden, bieden wij u deze gratis aan!

Enkel geldig op de matrassen en lattenbodems, waarvan identiek hetzelfde product voorgesteld is op een internetsite in het land waar uw aankoop is gebeurd, uitgezonderd kortingen en solden, binnen de 8 dagen volgend op de aankoop. (behalve opblaasbare matrassen, toebehoren, linnengoed en bedden).

 


 

2. Express levering of Express levering + Instalatie

*Volgens volgende voorwaarden :

 

AANKOOP OP DE SITE « dematrassenkoning » :

DOOR ONZE LEVERANCIERS VAN DE WINKEL DE MATRASSENKONING

  • Gratis afhaling in onze winkel: De verantwoordelijke van de winkel zal contact met u opnemen zodra uw bestelling is aangekomen. Vanaf deze datum heeft u 10 dagen de tijd om de goederen gratis af te halen.
  • Express levering: Levering in de kamer naar keuze indien deze goed toegankelijk is en terugname van oud beddengoed als nodig (enkel matras en lattenbodem)

Door UPS, GIRARD-AGEDISS of andere gespecialiseerde koerierdienst :

  • Levering tot aan de deur.

Algemene voorwaarden :

  1. Leveringstermijn : Maximum 30 werkdagen voor de artikels in stock op het moment van de bestelling, 72u tot 96u voor opgerolde matrassen tijdens werkdagen.  
  2. Soorten levering: Wij leveren gelijkvloers, aan de deur, aan de ingang van het gebouw.
  3. Uurregeling van de levering: wij vragen aan onze klanten op de leverdag aanwezig te zijn op het leveradres tussen 9u00 en 19u00. In geval van niet gemotiveerde afwezigheid en niet 24u op voorhand gemeld, zal de verkoper genoodzaakt zijn een 2de levering aan te rekenen. (hetzelfde tarief als de vorige levering)..Voor leveringen via een gespecialiseerde koerier, kunt u via uw link jullie levering volgen.
  4. De commerciële dienst is niet verantwoordelijk voor vertragingen in de leveringstermijnen. De levertermijn vastgesteld door de leverancier houdt geen rekening met weekend en vrije dagen en daardoor afwijken in functie van vertrek- en aankomstplaats zeker in drukke periodes.
  5. Voor omruiling, na akkoord van de commerciële dienst, zal het product in originele verpakking en in uitstekende toestand moeten terugkomen.
  6. Voor « levering + terugname » zal de matras of de lattenbodem, om hygiënische redenen, verplicht in een plastieken zak moeten verpakt zijn. De leverancier mag de terugname weigeren indien dit niet gebeurd is. (zie algemene verkoopsvoorwaarden op onze site)
  7. De transportkosten zijn ten laste van de klant. (bedrag onder voorbehoud van bevestiging door OKI SAS op het moment dat rekening wordt gehouden met het verzoek om compensatie).
  8. Voor leveringen afgehaald in de winkel of via UPS of andere gespecialiseerde koerrier, kan er geen terugname van oud beddengoed gebeuren.

 


 

3. Beveiligde betaling

 

Beveiligde site en veilige betaling om u een goede service te garanderen ongeacht uw betalingmethode.

U kunt ook met Carte Discover en American Express betalen via Paypal.


 

4. Privacy Polity

 

Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van de Matrassenkoning. Uw gegevens worden gebruikt voor uw bestelling en worden nooit aan derden verstrekt waardoor uw privacy gewaarborgd wordt.

Alle informatie die u op onze website aan ons verstrekt worden bewaard en gebruikt voor de opvolging van de bestellingen. Uw e-mailadres kan ook gebruikt worden voor marketing-en servicedoeleinden.

Op verzoek verlenen wij aan onze klanten toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Verder bieden wij aan de bezoekers van onze website de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen ontvangen hebben, te verbeteren. Voor inzage in genoemde informatie of wijziging van uw persoonlijke gegevens kan u met ons via ons gratis nummer contact opnemen.

 


 

5. Omruiling

 

Voor alle bestellingen op onze site en in geval van foute afmetingen bestelt door de klant, zal deze tot 30 dagen na ontvangst van de goederen kunnen genieten van onze Omruilingsdienst.

De omruiling is enkel geldig voor hetzelfde product in een andere maat.

Om hiervan te genieten, moet de klant de aanvraag doen via mail op volgend e-mail adres: internet@lrdm.eu . Deze diest is niet van toepassing op speciale bestellingen (gepersonaliseerde artikelen, gemaakt op vraag van de klant) en op buitenmaten ( zie verkoopsvoorwaarden op onze site), deze worden noch geruild, noch teruggenomen.

Om van de omruiling te kunnen genieten, moet het 1ste product in perfecte staat en in zijn originele verpakking teruggebracht worden. Indien dit niet het geval is, zal de retour niet geaccepteerd worden en dus zal de klant niet kunnen genieten van de dienst omruiling.

De klant zal de nieuwe levering aan het normale tarief moeten betalen.  

Dit is een eenmale dienst, dus op het 2de artikel zal geen ruilrecht meer van toepassing zijn.